Életmódváltásom története_sokadik felvonás

Életmódváltásom története_sokadik felvonás

miért?

2022. november 05. - Pipacska80

Hogy is kezdjem?

Amióta az eszemet tudom étkezési zavarokkal küzdök. Persze ezt 15 évesen nem tudtam, hogy nekem étkezési zavarom van , és az, hogy hányásig tudom zabálni magam az nem éppen normális.

Ennek ellenére sosem voltam kövér, túlsúlyos igen. Rövidebb időszakokra megszabadultam a fölös 8-10 kilóktól, de aztán megint történt valami, ami miatt az evésbe menekültem. A mostani is egy ilyen időszak, de most már nagyon zavar, hogy képtelen vagyok olyan lenni, az lenni, amit szeretnék.

42 éves múltam a nyáron, és azt érzem, vagy most vagy soha érem el azt a külsőt és közérzetet, amire mindig is vágytam. Talán a közérzet még fontosabb is. 

Tudom, hogy hogy kell lefogynom, tudom, hogy mit kell tennem és mégsem teszem. 

Tepedek a kanapén és zabálom a sütit. Mert szar évem volt, mert megérdemlem. Közben pedig óriási károkat okozok a testemnek és a lelkemnek is ezzel a viselkedéssel.

Szóval ez a blog erről fog szólni, hogyan lépek túl ezen, hogyan gyógyulok meg. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timi100nap.blog.hu/api/trackback/id/tr217970714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása